کارگاه مدیریت اجرایی کسب و کار (Mini MBA)

پردیس فناوری کیش_طرح ملی مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت-گروه کسب وکار

۱۵۱۶ کارگاه مدیریت اجرایی کسب و کار (Mini MBA)

پردیس فناوری کیش در جهت توانمند سازی علمی و عملی مدیران، کارشناسان امور حقوقی،

روابط عمومی،قرارداد، بین الملل در بخش کسب و کار ، با بیش از سالها تجربه برگزاری

کارگاه های تخصصی ، اقدام به برگزاری کارگاI مدیریت اجرایی کسب و کار (Mini MBA) نموده است .

شایان ذکر است ارائه گواهی معتبر بین المللی و مدرک داخلی برای شرکت کنندگان این کارگاه مد نظر می‌باشد ، بدیهی است امکان برگزاری کارگاه اختصاصی در محل آن سازمان نیز امکان پذیر است .

هزینه کارگاه : ۱,۸۸۰,۰۰۰ تومان

تاریخ برگزاری : دوشنبه ۹۸/۰۶/۱۱

زمان برگزاری : ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۳۰

مکان : بلوار کشاورز خیابان شانزده آذر (انتشارات دانشگاه تهران) پلاک ۵۴ طبقه ۵ واحد۹

علاقه مندان برای ثبت نام میتوانند به آدرس portal.kish.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های ۶۶۱۷۶۱۹۶ و ۶۶۴۹۳۵۲۷ تماس حاصل نمایند.

دوره جوشکاری زیر آب در پردیس فناوری کیش

پردیس فناوری کیش با هدف ارتقای سطح مهارت های شغلی برگزار میکند:   

دوره جوشکاری زیر آب در جهت توانمند سازی علمی و عملی نیروی کار ویژه تکنسین های فنی و نیروی جوشکار ماهر در پردیس فناوری کیش برگزار میگردد .

دوره مقدماتی : دو جلسه تئوری و دو جلسه عملی . هزینه : ۹۵۰۰۰۰ تومان .

دوره پیشرفته : دو جلسه عملی . هزینه : ۱۸۵۰۰۰۰ تومان.

دوره تخصصی : دو جلسه تئوری و دو جلسه عملی . هزینه : ۳۸۰۰۰۰۰ تومان .

محل برگزاری : پردیس فناوری کیش .

ثبت نام هم اکنون در پرتال ثبت نام مركز

برای اطلاعات بیشتر با این شماره ها تماس بگیرید :  ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶ – ۰

توافق همکاری مرکز علمی و کاربردی سیاحان و پردیس فناوری کیش

به گزارش گروه زبانهای خارجی پردیس فناوری کیش (کیش تک)

توافق همکاری بین مرکز آموزش علمی و کاربردی سیاحان (واحد ۳۷ تهران) و پردیس فناوری کیش (کیش تک) در زمینه آموزش علمی و عملی دانشجویان رشته های مترجمی زبان انگلیسی و مترجمی زبان فرانسه منعقد گردید، در این توافق نامه موضوع معرفی دانشجویان مذکور جهت انجام فعالیت های اجرایی و عملی و نیز کارورزی و کاربینی به پردیس فناوری کیش معرفی می شوند .، بهره گیری از توان و امکانات آموزشی و برنامه های توانمندسازی حوزه های ترجمه و تحقیق با رویکرد کاربردی از جمله موضوعات مورد تاکید دو طرف در این توافق نامه می باشد ، که از سوی آقای دکتر نیما ناظری به نمایندگی از مرکز آموزش علمی و کاربردی سیاحان واحد ۳۷ تهران و آقای دکتر داود رمضانی به نمایندگی از پردیس فناوری کیش به امضا رسیده است .

شایان ذکر است پردیس فناوری کیش یکی از اعضای فعال سامانه کارآموزی سازمان پژوهشهای صنعتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد.

آگهی فراخوان عمومی

بانک ایران زمین در نظر دارد خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری تأسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی
ساختمان های ستادی تهران(یوسف آباد و میرداماد) خود را بر اساس اسناد مناقصه به شرکت های صلاحیت دار واجد شرایط از طریق برگزاری مناقصه عمومی واگذار نماید.
 
 
به همین منظور از کلیه شرکت های فعال در این حوزه دعوت بعمل می آید از تاریخ انتشاراین آگهی با در دست داشتن معرفی نامه معتبر و اصل فیش واریز نقدی به مبلغ۲۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ۱۹۸-۱۳-۱۲۲۵۵۹-۲ نزد بانک ایران زمین نسبت به خرید و دریافت اسناد مناقصه اقدام و فرم های مربوطه را تکمیل و مهرشده به همراه سایر مدارک و مستندات درخواستی حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۳به اداره مهندسی و املاک این بانک تحویل نمایند.
نشانی محل دریافت و تحویل اسناد مناقصه :تهران، بلوار میرداماد، نبش خیابان شمس تبریزی شمالی، ساختمان مرکزی بانک ایران زمین، طبقه اول، اداره مهندسی و املاک، تلفن: ۲۴۷۵۰۰۰۰ داخلی های ۱۲۷۰ و ۱۲۷۱
 

آگهی مزایده فروش سهام شرکت داتام

شرکت داتام در نظر دارد سهام شرکت های وابسته به خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
 
نتیجه تصویری برای آگهی مزایده فروش سهام شرکت داتام
 
شرکت توسعه تجارت داتام( سهامی خاص) متعلق به بانک ایران زمین ( سهامی عام)، درنظر دارد سهام شرکتهای وابسته به خود را از طریق برگزاری مزایده عمومی و به بالاترین قیمت پیشنهادی ارائه شده بابت هر یک از شرکتهای مورد مزایده، با رعایت مبلغ تعیین شده به عنوان پایه مزایده واگذار نماید.
متقاضیان جهت خرید اسناد مزایده هر شرکت مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱-۸۳۴۷۳۸-۸۴۳-۵۰۰ شبا ۰۱-۷۳۸۰-۰۸۳۴-۸۴۳۰-۰۵۰۰-۰۶۹۰- IR59 بنامشرکت توسعه تجارت داتام (مزایده گذار) نزد بانک ایران زمین واریز نموده و جهت دریافت اسناد مزایده همراه با فیش واریزی به آدرس شرکت توسعه تجارت داتام واقع در تهران – دروس- میدان هدایت – خیابان شادلو – پلاک ۱۴- طبقه چهارم مراجعه و یا جهت اخذ اطلاعات بیشتر با تلفن ۲۶۶۵۶۳۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
لطفا جهت دریافت اسامی شرکت ها روی فایل پیوست کلیک کنید:
 

منبع: بانک ایران زمین

 

مزایا پله برقی

پردیس فناوری کیش- طرح ملی مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت- گروه صنعت آسانسور و پله برقی

پله برقی :

طبقـه بنـدی و مشخصـات پله­ برقی بر اساس کاربری:مشخصات فنی و قیمت پله برقی‌ها بر حسب کاربری  در ساختمان متفاوت می‌باشد. انتخاب پله ‌برقیمناسب برای هر نوع مصرف در ساختمان، از اهمیت بالایی برخوردار است ، از آنجایی که پله‌برقیپس از نصب قابل تغییر یا جا به‌ جایی نیست این دقت چند برابر می‌شود. پله‌برقی‌ها بر اساس مکان مورد استفاده به چند دسته تقسیم می‌شوند :۱- پله‌برقی‌هـای تجـاری :امروزه در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تجاری و هتل‌هایی که بیش از یک طبقه لابی دارند، شاهد استفاده از پله برقی‌ها هستیم. اصولاً ساختمان‌هایی که ساعت کاری آنها کمتر از ۱۲ ساعت در روز است و ترافیک جمعیت در طول روز به صورت یکنواخت توزیع می‌شود باید از پله برقی‌های تجاری استفاده کنند.۲-  پله برقی‌ های نیمه تجاری :ساختمان‌ها یا کاربری‌هایی وجود دارند که از پله‌برقی در بیشتر اوقات شبانه روز توسط عموم استفاده می‌شود  و معمولاً در خارج از ساختمان با پوشش کامل قراردارند یا در مسیر استفاده عموم در داخل ساختمان‌هایی هستند که همواره مسیر رفت و آمد است. از جمله این کاربری‌ها می‌توان به پل‌های عابر پیاده، ایستگاه‌های دورافتاده و غیراصلی مترو، بخش‌هایی از ساختمان‌های عمومی که دسترسی بین دو سطح خیابان‌ها از طریق آنها انجام می‌گیرد، اشاره نمود.۳- پله برقی‌های غیرتجاری :اماکن و کاربری‌های غیرتجاری که معمولاً در تمام ساعات شبانه روز دارای ترافیک سنگین هستند و یا در ساعات خاصی هجوم جمعیت را تحمل ‌می‌کنند در این رده هستند. ایستگاه‌هـای مترو، ایستگاه‌هـای قطار، پایانه‌هـای بزرگ در این رده بندی قرار می‌گیرند. می‌توانید تصور کنید که با هر بار رسیدن مترو به ایستگاه‌های اصلی حجم عظیمی از جمیعت برای ورود و خروج از ایستگاه‌ها از پله برقی‌ها استفاده ‌می‌کنند. دویدن روی پله‌هـا ایستادن بیش از یک نفر روی هر پله (Step) در این اماکن امری بدیهی به شمار می‌رود. این نوع پله ها سنگین‌ترین و گران‌ترین نوع پله برقی‌ها هستند سیستم ایست – رو (Stop & Go) پیش‌بینی شود.
 حداقل عرض پله برقی  :پله برقی  معمولاً با عرض ۸۰ سانتی متر  و  ۱۰۰ اسنتی متر ساخته می‌­شود اما پله رمپ و پیاده رو متحرک تا عرض ۱,۴۰نیز در دسترس می‌‌باشد. جنس پله ها آلومینیوم می‌باشد.  جنس و نحوه اتصال محوری که پله را به قرقره ها متصل ‌می‌کند نیز دارای اهمیت می‌باشد.
زنجیر پله برقی  :زنجیر پله از مهم ترین قطعه پله‌برقی می‌باشد که معمولاً از جنس فولاد می‌باشد، اما مهمترین نکته در مورد زنجیر نحوه روغنکاری است. معمولاً زنجیرها به صورت دستی یا اتومات روغنکاری می‌باشد، در این صـورت توصیـه می‌شود از روغنکاری اتوماتیک استفاده شود، اما اخیراً زنجیرهایی نیز وارد صنعت شده­اند کـه در طـول عمر کارکرد مفیـدشان نیـازی به هیچ گونه روغن کاری ندارند.

مزایا آسانسور

پردیس فناوری کیش- طرح ملی مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت- گروه صنعت آسانسور و پله برقی

آسانسور
به صورت امروزی در حدود ۵۰ سال پیش وارد کشور شده است و اولین نمایندگی فروش آسانسور در کشور مربوط به یک شرکت سوئیسی می باشد که توسط یک شرکت ایرانی وارد شد و بعد از آن نیز شرکت های خارجی دیگر در این زمینه فعالیت داشتند.

تعریف آسانسور

وسیله ای است متشکل از کابین و معمولا وزنه تعادل و اجزاء  دیگر که با روشهای مختلفی مسافر ( نفر ) بر یا باربر ویا هر دو را در مسیر بین طبقات ساختمان جابجا می کند.

انواع آسانسور :

۱.آسانسور کششی:

آسانسور کششی آسانسوری است که حرکت آن براثر اصطکاک بین سیم بکسل  وشیار فلکه کشش. به هنگام چرخش آن  توسط سیستم محرکه انجام می شود.


اساس کار این نوع آسانسورها بر اساس نیروی اصطکاک بین سیم بکسلها و فلکه موتور است. در داخل فریم وزنه به اندازه وزن کابین به اضافه نصف ظرفیت کابین وزنه وجود دارد. مثلاً اگر ظرفیت کابین ۹۰۰ کیلوگرم باشد ( یعنی آسانسور نفربر ۱۲ نفره چون متوسط وزن هر نفر ۷۵ کیلو گرم است ) باندازه ۴۵۰ کیلوگرم باضافه وزن کابین در کادر وزنه، وزنه وجود دارد. با کمک این وزنه، نیروی کشش لازم برای حرکت کابین کاهش می یابد چرا که در صورت رعایت کردن ظرفیت کابین، اختلاف وزن بین کادر وزنه و کابین تحت هر شرایطی از نصف ظرفیت کابین (در مثال قبل ۴۵۰ کیلوگرم) بیشتر نخواهد شد و در حرکت به سمت بالا یا پایین سیستم کشش آسانسور حداکثر برای جابه جایی جرمی به اندازه نصف ظرفیت کابین توان مصرف خواهد کرد.

۲. آسانسور هیدرولیکی :

آسانسور در این نوععامل حرکت کابین  سیلندر وپیستون هیدرو لیکی است و ممکن است وزنه تعادل نیز داشته باشد و معمولا برای ارتفاع کم و سرعت کم کاربرد دارد.

از محاسن این نوع آسانسورها می‌توان به نرمی حرکت در استارت اولیه  : خرابی و استهلاک بسیار کم ؛ سهولت در عیب یابی و تعمیر ؛ ایجاد آسانسورهای زیبا و شیشه ای به دلیل حذف کادر وزنه و سیم بکسل ؛ احتیاج به سازه سبک ؛ عدم نیاز به موتورخانه در پشت بام ؛ ایجاد آسانسور های باربر و سنگین با تناژ بالا و زیبایی بام خانه و همچنین تراز شدن دقیق آن در طبقات اشاره نمود اما از محدودیتهای استفاده از این نوع آسانسور ها می‌توان به محدودیت در ارتفاع و کندی نسبی سرعت آنها و تنها قرارگیری در چاهک را اشاره کرد. ( البته امروزه با استفاده از درایو و سیستم خنک کننده می توان به سرعت ۱ متر به صورت معمول دست یافت. آسانسورهای هیدرولیک با پمپ فشار روغن و جک هیدرولیک   عدم نیاز به پیش بینی موتورخانه در بالای چاه و امکان قرار دادن آن در فضای دورتری از چاه نیز از مزیتهای این نوع می باشد. سیستم محرکه آسانسورهای هیدرولیک می تواند از نوع مستقیم یا غیرمستقیم باشد. در نوع مستقیم جک مستقیماً به یوک کابین متصل می گردد و  در نوع غیرمستقیم از طریق حرکت سیم بکسل متصل به یوک کابین موجب جابجایی آن می شود در صورتیکه سیستم از نوع مستقیم باشد جک باید دارای شیر اطمینان مخصوص باشد در صورتیکه از نوع غیرمستقیم باشد کابین باید مجهز به سیستم ترمز اضطراری ( پاراشوت ) و گاورنر باشد.

پانوراما ( شیشه ای ) :

اجزاء آسانسور به شرح زیر میباشد :

۱.تابلوی کنترل آسانسور

۲. سیستم ترمزایمنی(پاراشوت)

آنی یا لحظه ا ی

آنی با ضربه ای

تدریجی

 ۳.چاه

 ۵.درب های طبقات

۴.چاهک

۶.ریل های راهنما

۷.سیم بکسل

۸.ضربه گیر

معرفی رشته برق صنعتی

پردیس فناوری کیش_طرح ملی مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه فنی و مهندسی:

درزمینه شاخه کاردانش در این گروه رشته هایی مانند برق ساختمان تابلو سازی و برق صنعتی برنامه نویسی بازی های رایانه ای ماشین های الکتریکی طراحی و توسعه صفحات وب قرار دارد یکی از بهترین تعریف هایی که از رشته برق شده است که محور اصلی فعالیت های رشته برق تبدیل یک سینگنال به سینگنال دیگر است رشته برق صنعتی یکی از گرایش های رشته برق صنعتی است دراین رشته هنرجویان به صورت تخصصی در زمینه راه اندازی انواع الکتروموتورهای سه فاز و تکفاز به صورت دستی و اتوماتیک شناخت و برسی انواع کابل ها وکابل کشی صنعتی وراه ندازی خطوط تولید به صورت اتوماسیون صنعتی با استفاده از plc های صنعتی اشنا میشوند

آموزش تابلو برق صنعتی

 (ایبنده تحصیلی و شغلی )

* اشتغال در نیروگاه ها وشرکت های تولید وانتغال توزیع نیروی برق

* فعالیت در تمامی کارگاها و کارخانجات صنعتی

* سرویس وتعمیر وسایل خانگی الکتریکی

* فعالیت در زمینه ساختمان ها

تاریخچه پله برقی

kishindustry.com

پردیس فناوری کیش_طرح ملی مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه فنی و مهندسی

تاریخچه پله برقی و راهروهای متحرک -

یک راه‌ پله‌‌‌ی در حال حرکت را تصور کنید. همان زمان که الیشا اوتیس به فکر کشف ترمز ایمنی در پله برقی بود تا برای استفاده در اختیار مردم قرار دهد، یک عده دیگر با سرهم‌بندی راه‌ پله متحرک قصد داشتند آن‌ها را به آسانسورهای مدرن تبدیل کنند.
اولین ماشین پله برقی مانند در اواسط قرن ۱۹ دو سال بعد از اولین آسانسور مسافری ظاهر شد. درسال ۱۸۵۹ فردی به‌نام نانتان ایمز از ایالت میشیگان آمریکا ماشینی را به‌نام پله‌‌های گردان اختراع و ثبت آن را در آمریکا به نام خود اختصاص داد. اختراع او در کل به‌عنوان اولین پله برقی در دنیا شناخته شد.
اما از آن‌جایی‌ که ایمز یک سال بعد یعنی سال ۱۸۶۰ از دنیا رفت، نتوانست اختراع خود را به‌ مرحله‌ی عمل رسانده و تکمیل کند. پله برقی به شکل یک مثلث متساوی‌الاضلاع نصب شده بود که مسافرها در یک ضلع سوار و در ضلع دیگر پیاده می‌شدند.
اولین نمونه‌ی عملی پله برقی در سال ۱۸۹۲ توسط جسی رنو اختراع  و ثبت شد و عملا در سال ۱۸۹۶ درپارکی واقع در جزیره‌ی Coney نیویورک معرفی شد. در همان دهه جورج ویلر پله برقی با نرده‌ی متحرک و پله‌های مسطح را اختراع و ثبت کرد که مسافران از یک جهت سوار می‌شدند و از جهت دیگر پیاده می‌شدند.
چارلز سیبرگر در سال ۱۸۹۸ اختراع رنو را خریداری کرد و با همکاری شرکت اوتیس اولین راه‌پله‌ی پله مانند را ساخت. واژه پله برقی توسط سیبرگر اختراع شد. این واژه از ترکیب دو کلمه escala  در لاتین به‌معنای پله و کلمه elevator به‌معنای بالابر به وجود آمده که در آن زمان در آمریکا بسیاررایج بود. سیبرگر این نام را به‌عنوان نشان بازرگانی برای راه‌پله متحرک ثبت کرد.
 پله‌های برقی در سال ۱۸۹۳ درنمایشگاه‌های شیکاگو و سال ۱۹۰۰ درنمایشگاه پاریس به‌نمایش گذاشته‌ شدند.
رنو و اوتیس به‌عنوان دو نیروی محرکه هر دو در توسعه‌ی پله برقی نقش داشتند. در سال ۱۹۰۰ رنو با برطرف‌کردن نقاط ضعف چرخ شیب‌دار موفق شد در ایستگاه بالابر در شهر نیویورک پله برقی را نصب و راه‌اندازی کند. در همان سال شرکت اوتیس نوعی راه‌ پله‌ی متحرک پله مانند را در نمایشگاه پاریس به نمایش گذاشت و یک سال بعد همه را به آمریکا برگرداند و درفروشگاهی در فیلادلفیا نصب کرد.
درسال ۱۹۱۱ رنو وارد شرکت اوتیس شد و به تولید پله برقی پرداخت. این شرکت موفق شد هر دو نوع پله برقی را به فروش گذاشته و بین سال‌های ۱۹۰۰ تا۱۹۲۰ حدود ۳۵۰ پله برقی نصب و راه‌اندازی کرد که بیشتر آن‌ها در فروشگاه‌ها و موسسات حمل‌ و نقل عمومی یافت می‌شد.
در سال ۱۹۳۰ شرکت الکترونیکی میتسوبیشی وارد عرصه تجارت پله برقی شد و شروع به نصب پله برقی و سایر امکانات بزرگ در فروشگاه‌های ژاپن کرد. این شرکت در سال ۲۰۰۰ درنوآوری و طراحی پله برقی از رقبا پیشی گرفته و پله برقی مارپیچ درکاخ سزار و لاس‌ و گاس را نصب و راه‌اندازی کرده است.